Kopernik w reklamie piwa!

Nietypową akcję promocyjną zafundowała mieszkańcom Torunia Kompania Piwowarska, właściciel marki Tyskie. Do udziału w reklamie zaproszono... Mikołaja Kopernika razem z Kargulem i Pawlakiem! - podaje "Gazeta Wyborcza" Toruń.

 

 

Pomniki słynnego astronoma oraz kultowej pary z komedii Sylwestra Chęcińskiego zostały przebrane w biało-czerwone koszulki reprezentacji Polski, której Tyskie jest sponsorem.

 

 

W specjalnym oświadczeniu firma napisała: "Celem jest zjednoczenie fanów reprezentacji do wspólnego kibicowania Naszym i czynnego zaangażowania się w we wspieranie biało-czerwonym".

 

 

Podobna akcja jest już planowana w kilku innych miastach polski m.in. w Olsztynie, Rzeszowie i Zielonej Górze. Ile zarobiło miasto za "użyczenie" pomników? - Tyskie nie płaci miastom - odpowiada toruńskiej gazecie rzeczniczka prezydenta miasta, Agnieszka Pietrzak.

 

 

Naiwny jest jednak ten, kto liczy na darmową reklamę swej firmy na miejskich pomnikach.

 

 

- Taka akcja to tylko jednorazowe wydarzenie - podkreśla Andrzeja Szmak, szef magistrackiego wydziału informacji, promocji i turystyki.

 

 

Jak widać, zasada, iż są równi i równiejsi nadal obowiązuje...Swoją drogą warto zauważyć, że pomysł "pomnikowej" promoocji ma jeden ważny atut dla reklamodawcy - po prostu nie da się przed nią uciec...

 

Fot. Agencja Gazeta

 

 

Więcej o: