Nikt nie będzie chyba zaprzeczał, że miłość jest skomplikowana. A z czego IKEA jest najbardziej znana? Z robienia zrozumiałych instrukcji obsługi! Nic dziwnego, że z okazji Dnia Zakochanych ktoś postanowił wykorzystać okazję i puścić oko do klientów. Na serii satyrycznych obrazków nawiązujących jasno do znanej estetyki firmy, przedstawiono potencjalne problemy w związkach. Na każdej z nich widnieją dwa warianty sytuacji: taki bez rozwiązań łatwych do znalezienia w IKEI, oraz taki, gdzie partnerzy użyli produktów dostępnych w sklepie. Na większości z nich można tez znaleźć dwa podpisy:
Bo przyznajmy, mało kto pogardzi słynnym już hot-dogiem za złotówkę! Co innego zaręczyny - można poczuć się wystraszonym...
Chociaż Walentynki już dawno za nami, pewne rzeczy się nie zmieniają. A na pewno należy do nich powikłana natura miłości! Ludzie często miewają z nią problemy, na szczęście autorzy tej reklamy mają pomysł, jak sobie z tym wszystkim poradzić... rozwiązań wystarczy tylko poszukać w IKEI!
Trudno nie docenić poczucia humoru twórców tych reklam. Z wdziękiem połączyli codzienne doświadczenia wielu ludzi z zabawną reklamą asortymentu firmy. Bo przecież nie ma sytuacji bez wyjścia, prawda?
Życie w związku nie zawsze jest proste. A kiedy pojawiają się większe problemy, dlaczego by ich nie rozwiązywać za pomocą tego, co jest pod ręką?
Dzięki IKEI Martin zostanie z tą panią na zawsze:
I nikt nie powie, że był nie do zastąpienia!
Bo trudne sytuacje wymagają doraźnych rozwiązań