Gdy sportowe emocje po Super Bowl opadają, wszyscy Amerykanie zaczynają przyglądać się bliżej reklamom, które były emitowane w czasie finału NFL. Nic więc dziwnego, że firmy są gotowe zapłacić tak wielkie pieniądze za minutę na antenie. Ale nie tylko o to chodzi.
Aby spot był skuteczny, musi być atrakcyjny. Oto najciekawsze, które pojawiły się w tym roku.
Snickers poszedł za ciosem i zrobił reklamówkę bardzo podobną do tej, którą pokazywano w zeszłym roku. Tym razem do współpracy zaproszono znanych komików - Richarda Lewisa i Roseanne Barr.
Najczęściej reklamuje się samochody, piwo i wszystko inne, co prezentują znane gwiazdy.
Wyrafinowana reklama Audi.
Volkswagen pokazał nie jedną, a dwie reklamy, które od jakiegoś czasu biją rekordy popularności w internecie.
Na tym polega fenomen reklam w czasie Super Bowl - ludzie ciekawi, co i kto pokaże, powstają teasery, zapowiedzi i w końcu wielki finał w czasie... wielkiego finału.
Kto by nie chciał być trenerem Kim Kardashian. Choć mówi się, że celebrytka - bo ani piosenkarką, ani aktorką nie jest - zawdzięcza swój wygląd chirurgowi, w reklamie zapewnia, że to wszystko dzięki butom. Cóż, ktoś to pewnie kupi.
Bardzo wysmakowana reklama. Czy przełoży się na sprzedaż tabletu? Zobaczymy.
Jak nie samochody, to chociaż opony można reklamować.
Z cyklu - krótkie, teoretycznie śmieszne, amerykańskie.
Połączenie idealne - gwiazda, kobiety, piwo.
Na koniec wisienka na torcie, którą wrzucił serwis widelec.pl, a umknęła naszej uwadze. Uroczysta wymiana pokoleń w postaci Ozzy'ego Osbourne'a i Justina Biebera.