No cóż, to wideo po prostu musiało się znaleźć w naszym zestawieniu. Niezależnie od tego czy wam się to podoba, czy nie Gotye szturmem podbił serca internautów. Poniższa, nieco odświeżona, interpretacja hitu w niczym nie ustępuje oryginałowi i udowadnia, że melodia z całą pewnością zostanie z nami na dłużej. Oby tylko nagła popularność "Somebody I used to know" nie odbiła się muzykowi gorzką czkawką i nie został artystą jednego przeboju.
Jeśli kiedykolwiek podpadłeś temu kotu, to wiedz, że ma na Ciebie oko. Miej się na baczności, bo nie znasz dnia ani godziny.
Polacy pokochali zespół Sabaton, bo on pokochał nasza historię. Na koncercie w Warszawie zjawiły się tłumy fanów z Polski i okolic. I zażądali, żeby na bis wychylił piwo "na hejnał". Dzielny wokalista nie okazał słabości i odwdzięczył się fanom... beknięciem.
Na pierwszy rzut oka wyglądało na to, że Lot pilnie potrzebuje zmiany tłumacza, ale na szczęście feralna saszetka pieprzu okazała się viralową ściemą. Bardzo zabawną ściemą dodajmy.
A tak wygląda oryginalne opakowanie przypraw. Trzeba przyznać, że Lot zareagował błyskawicznie i zdusił wirusa w zarodku.
"Miłośnicy zabytków z Lublina walczą o remont mostu na Bystrzycy przy ulicy Zamojskiej, bo rzucono cień na jego konstrukcję". Choć zdjęcie zrobiło furorę na wykopie, to niestety fake. Ale to wcale nie powstrzymało użytkowników serwisu przed komentarzami:
Ten spot hiszpańskiej agencji reklamowej Sofa Experience Communications z Barcelony nie reklamuje nic poza dziką wyobraźnią i czarnym poczuciem humoru twórców. Jest w niej wszystko - herosi, zboczeńcy, samobójcy i pizza boomerang. Podziwiajcie. Aha, uwaga na chrupiące brzegi - są bardzo ostre.