Nietypowa reklama Zespołu Szkół Elektronicznych i Informatycznych w Sosnowcu staje się powoli hitem polskiej sieci. Efekty specjalne, duchy wchodzące głównemu bohaterowi na ambicję, Mufasa w chmurach - to wszystko sprawia, że jest to jedna z najlepszych polskich reklam związanych z edukacją.
Chińczycy zbudowali luksusowy hotel w 6 dni. Jak to możliwe? Zobacz! [FILM] >>
Oczywiście, zazwyczaj autorami najbardziej kreatywnych reklam są studenci. Żacy z angielskiego University of Lincoln postanowili, że będą promować swoją alma mater na ostro. Oto pierwszy z ich klipów - z płomieniami. Styl jakby podobny do hitowej Wody Mineralnej Vytautas...
Ta reklama została zrealizowana przez drugoklasistów z 26. LO w Łodzi i wzbudziła spore kontrowersje w tym pięknym mieście. Kurator oświaty stwierdził, że to idiotyzm i antyreklama (no, ale on pewnie wolałby LipDuba albo inny równie prehistoryczny sposób na promocję), ''Dziennik Łódzki'' ukręcił z tego mikroaferę, opisując klip jako:
No cóż, taki wątek niewątpliwie w reklamie się pojawia, ale w połączeniu z puentą wydaje się być naprawdę niezły. Na szczęście pani dyrektor 26. LO uznała, że klip w żadnym wypadku szkole nie uwłacza i nie pociągnęła uczniów do odpowiedzialności. No bo i za co?
Co ciekawe, na temat klipu wypowiedział się także Piotr Płacek, łódzki przedstawiciel Kampanii przeciw Homofobii. Stwierdził, że nie jest ona gejowska, nikomu nie przeszkadza i nawiązuje do humoru więziennego. Cóż, głos rozsądku.
Drugi fenomenalny klip autorstwa studentów z University of Lincoln. Jest krew, są piękne dziewczyny, jest atak zombie i dubstep. Czego chcieć więcej? Nas przekonuje to bardziej niż ulotki rozdawane na dniach otwartych.
Księżna Kate i jej sobowtór. Zgadnijcie, która jest prawdziwa [ZOBACZ] >>
Reklama II LO w Ostrowcu Świętokrzyskim nie powala jakością wykonania, ale tajemnicza, zakapturzona postać i muzyka z ''Incepcji'' budują mroczny klimat, który do dziś kojarzy nam się z wiecznie niedoświetlonymi salami ogólniaka. Absurdalny i zabawny.
Wybory "Piękności Rosji". Zobacz, co dzieje się za kulisami [ZDJĘCIA] >>>
O tej reklamie pisaliśmy już wcześniej. Wypełniona czarnym humorem, w profesjonalny i oryginalny sposób promuje australijski Central Institute of Technology. Momentalnie stała się hitem sieci, a internauci z całego świata uznali ją za majstersztyk. Podzielamy ich zdanie - czegoś takiego jeszcze nie widzieliśmy.
Chiński gangster zgubił komórkę. Znaleźli ją, zgrali zdjęcia i wrzucili do sieci [FOTO] >>