Świetna reklama Polski na Euro 2012: czuj się zaproszony!

Polska Organizacja Turystyczna dała popis swoich możliwości. Zaskakująco pozytywny. Klip dobrze się ogląda, jest profesjonalnie udźwiękowiony, nie jest pretensjonalny... Cóż, pozostaje pogratulować dobrej reklamy. Tak dobrej, że internauci nie szczędzą pochwał.

Od wypuszczenia reklamy minął już ponad miesiąc. W tym czasie zebrała ona aż 458 tys. wejść na YouTube, a praktycznie w każdym serwisie na którym się pojawiła, była witana pozytywnymi recenzjami.

 

Co ukazuje? Różne twarze Polski - bez lukrowania, bez wymyślania atrakcji "na siłę". Po prostu to, co można robić w naszym kraju i na co obcokrajowcy mogą się natknąć, jeżeli tylko zechcą.

Wśród kadrów pojawia się m.in Gdynia z nowoczesnym wieżowcem Sea Towers w tle, spływ kajakowy, energiczny koncert w Poznaniu oraz piękne dziewczyny nad polskim wybrzeżem. Podoba Wam się to?

Fotoreporter w Pjongjangu. Tak wygląda życie codzienne Korei Północnej [ZDJĘCIA] >>