Spot ''Warszawa 2012'', główny materiał promującym stolicę Polski wśród europejskich kibiców wzbudził sporo kontrowersji. Trudno było zrozumieć intencje twórców, którzy nakręcili film o latającym zboczeńcu z niezbyt subtelnym product placement hotelu Le Regina i Baru Szpilka.
CZYTAJ WIĘCEJ O SPOCIE NA EURO 2012 >>>
Jeden z naszych Czytelników zauważył jeszcze jedną ciekawostkę: spot jest bardzo podobny do... reklamy laptopów Fujitsu. Niektóre ujęcia wyglądają wręcz identycznie.
PORÓWNAJ KADRY Z OBU FILMÓW >>>
Nie da się ukryć, że reklama komputerów jest nie tylko lepiej zrealizowana, ale też nie budzi skojarzeń z gwałcicielem goniącym ofiarę.
Zresztą, zobaczcie sami. Spot na Euro 2012:
Reklama Fujitsu:
Podsumowanie roku wg Reutersa. 50 bardzo dobrych zdjęć [FOTO] >>