Fast food sprytnie obszedł zakaz UEFA. Jak powiedzieć wszystko, nie mówiąc nic

Według przepisów UEFA w strefach kibicach reklamować mogą się tylko oficjalni sponsorzy Euro 2012. Burger King zastosował się do nich w niekonwencjonalny sposób.

Billboard Burger Kinga to ''piękny przykład ambush marketingu'' - pisze autor bloga Pijaru Koksu. W skrócie: jest to strategia reklamowa, która nieoficjalnie podpina się pod duże wydarzenie medialne, bez płacenia jego organizotorom. Ten przykład jest wyjątkowo bezczelny - Burger King umieścił swoją reklamę tuż obok reklamy McDonaldsa - oficjalnego sponsora mistrzostw.

Fot. Facebook.com/PijaruKoksuBlogFot. Facebook.com/PijaruKoksuBlog Fot. Facebook.com/PijaruKoksuBlog Fot. Facebook.com/PijaruKoksuBlog

Poznajcie Losującego Jeża Jurka. Będzie typował wyniki meczów Euro 2012!

Więcej o: