Polscy internauci byli zażenowani wpisem na facebookowym profilu "Polityki" , w którym Bartek Chaciński dość niestosownie podsumował strzelaninę pod Denver. Za to za oceanem gromy spadły na internetowy sklep z ubraniami Celeb Boutique.
Wszystko przez firmowego "speca" od social media, który zauważył, że hashtag #Aurora staje się coraz popularniejszy na Twitterze. Oczywiście, wynikało to z tego, że internauci oznaczali w ten sposób posty dotyczące strzelaniny w miasteczku Aurora.
Administrator profilu Celeb Boutique na Twitterze postanowił jednak inaczej zinterpretować ten fenomen. Popularność hasła "Aurora" wytłumaczył... wielkim zainteresowaniem sukienką o tej nazwie, którą można kupić w Celeb Boutique . Tą myślą podzielił się z użytkownikami Twittera:
Wpis z profilu Celeb Boutique Fot. twitter.com
Internauci, którzy przeczytali wpis, nie zostawili na firmie suchej nitki. "To żenujące", "Co jest z wami nie tak, idioci?" - pisali. Przedstawiciele sklepu musieli się sporo naprzepraszać. Podkreślali, że autor kontrowersyjnego twittu nie miał pojęcia o tragicznych wydarzeniach na premierze "Batmana":
Wpis z profilu Celeb Boutique Fot. twitter.com
Wierzycie w to tłumaczenie?