Akcja spotu reklamowego dzieje się na krakowskim lotnisku, na którym tłum piszczących fanek czeka na... no właśnie. Wydawać by się mogło, że na znanego aktora, jednak twórcy szybko wyprowadzają widza z błędu. "To inwestor jest gwiazdą w Małopolsce", głosi slogan.
Pomysł prosty, może nawet zbyt prosty, ale nie to jest głównym problemem tego spotu. Na każdym kroku widać ograniczony budżet twórców. I dlatego zamiast prawdziwego George'a Clooneya na ekranie widzimy jego sobowtóra Parviza Ghodsi. Wśród wiwatującego tłumu kobiet mignęły nam zaś Ilona Felicjańska i Miss Polski z 2012 roku Katarzyna Krzeszowska. Także i przybyły z zachodu biznesmen wygląda jakoś marnie i fryzurą oraz stylem przypomina nam raczej gangsterów z komedii Olafa Lubaszenki.
Kampania reklamowa oficjalnie ma ruszyć w maju, a film ma zostać wyemitowany w zagranicznych mediach. Małopolska Agencja Rozwoju, która organizuje akcję, nie ujawniła jeszcze, gdzie dokładnie będzie można go zobaczyć, trwają negocjacje z nadawcami.
Czy kampania spełni swoje zadanie? Wolimy nie wyrokować, ale na pocieszenie - gorzej niż z Warszawą i zboczeńcem chyba nie będzie.