Tomasz Machała reklamuje dżinsy. A Twitter go wyśmiewa

Na stronie głównej portalu Natemat.pl pojawiła się reklama dżinsów, w której wystąpił... sam redaktor naczelny serwisu, Tomasz Machała. Dobry pomysł czy strzał w stopę?

Na pierwszy rzut oka to artykuł przybliżający czytelnikom sylwetkę Tomasza Machały . Dowiadujemy się z niego m.in., że redaktor jest "warszawiakiem z urodzenia i przekonania", pracuje w mediach już od pierwszego roku studiów, a dziennikarstwo uważa za "jeden z najbardziej stresujących, czasochłonnych, wymagających intelektualnie zawodów na świecie" .

Tekst jest jednak materiałem promocyjnym Levi'sa, otaczają go banery z reklamami dżinsów, a w towarzyszącej mu sesji zdjęciowej Machała pozuje w popularnym modelu 501. Fotografiom towarzyszy taki oto komentarz stylistki:

Do spodni Levi's? 501? straight leg button-fly Tomasz Machała założył szarą marynarkę i koszulkę w paski. Podwinięte nogawki świetnie współgrają z butami za kostkę. Taki zestaw jest połączeniem elegancji i casualu co nadaje stylizacji paryskiego sznytu.

Sesja Machały rozbawiła użytkowników Twittera. Oto próbka kąśliwych komentarzy:

Fot. Twitter.comFot. Twitter.com Fot. Twitter.com

Fot. Twitter.comFot. Twitter.com Fot. Twitter.com

Fot. Twitter.comFot. Twitter.com Fot. Twitter.com

Łukasz Warzecha wrzucił nawet zdjęcie swoich nóg w levisach i zaapelował, żeby inni też "polansowali się jak Machała":

Fot. Twitter.comFot. Twitter.com Fot. Twitter.com

Między złośliwcami znaleźli się jednak obrońcy naczelnego. Żeńskiej części redakcji szczególnie trafna wydaje nam się uwaga o ciachu:

Fot. Twitter.comFot. Twitter.com Fot. Twitter.com

Fot. Twitter.comFot. Twitter.com Fot. Twitter.com

Czy stałym czytelnikom Natemat reklama dżinsów również wydała się zabawna? Niestety, z ustaleniem tego mamy pewne problemy - możliwość komentowania sesji Machały została bowiem zablokowana.

Więcej o: