Powiedz dzieciom, że nie wrócę z pangą...
Po tym, jak w internecie pojawił się film z promocji na świątecznego karpia, ponownie pojawił się temat niesamowitych promocji w dyskontach. Były już torebki markowej firmy, były plastikowe klapki, przyszedł czas na świątecznego karpia w bardzo okazyjnej cenie . Tłumy wyrywały sobie paczki z rybami z rąk, kotłując się przy lodówkach sklepowych. Filip Połoska - red. nacz. tygodnika Faktoid - zainspirował się tymi scenami i stworzył własną wersję ''Bitwy o Karpia''. W roli głównej - Brad Pitt/Cezary Pazura.
Na pomysł wpadłem przy zamieszaniu z torebkami Wittchen. Filmik był praktycznie gotowy od 2 miesięcy i czekałem na odpowiedni moment. Chyba się udało - w ciągu doby zobaczyło go ponad 0,5 mln osób - mówi Filip.
Dantejskie sceny, które rozegrały się w jednym z dyskontów w Polsce, rozbudziły zażartą dyskusję w internecie. Pytanie dlaczego w takich sytuacjach dzieje się coś takiego, wciąż pozostaje bez odpowiedzi. Widać jednak pewne elementy wspólne z Czarnym Piątkiem wyprzedażowym w USA. Podejrzewamy, że niezależnie od "rzuconego" towaru, tłum zawsze się znajdzie.