Facebookowy wpis Uniwersytetu Jagiellońskiego stał się hitem. Prostactwo? Nie do końca

Przyciągnij uwagę albo zgiń - prawdopodobnie takim hasłem kierowali się administratorzy fanpage'a Uniwersytetu Jagiellońskiego.

Spodobało ci się? Polub nas

Profile uczelni na pierwszy rzut oka nie wydają się łatwe do prowadzenia. Wystarczy jednak odrobina kreatywności , by przebić się z promocją nawet najtrudniejszych kierunków.

Zostań studentem chemii na Uniwersytecie JagiellońskimZostań studentem chemii na Uniwersytecie Jagiellońskim fot. profil Wydziału Chemii UJ na Facebooku fot. profil Wydziału Chemii UJ na Facebooku

Na Uniwersytecie Jagiellońskim odbywa się teraz tydzień chemii. Autorzy wpisu postanowili go uczcić oraz zachęcić do studiowania na wydziale w niecodzienny sposób. Stworzyli grafikę, w której sięgneli po skrót , który tworzy nazwa Wydział Chemii Uniwersytetu Jagiellońskiego. Twórcom fanpage'a udało się w ten sposób przyciągnąć uwagę internautów. Wpis budzi mieszane odczucia, od pochwał , po krytykę ...

komentarz pod postemkomentarz pod postem fot. profil Uniwersytetu Jagiellońskiego na Facebooku fot. profil Uniwersytetu Jagiellońskiego na Facebooku

komentarz pod postemkomentarz pod postem fot. profil Uniwersytetu Jagiellońskiego na Facebooku fot. profil Uniwersytetu Jagiellońskiego na Facebooku

komentarz pod postemkomentarz pod postem fot. profil Uniwersytetu Jagiellońskiego na Facebooku fot. profil Uniwersytetu Jagiellońskiego na Facebooku

komentarz pod postemkomentarz pod postem fot. profil Uniwersytetu Jagiellońskiego na Facebooku fot. profil Uniwersytetu Jagiellońskiego na Facebooku

komentarz pod postemkomentarz pod postem fot. profil Uniwersytetu Jagiellońskiego na Facebooku fot. profil Uniwersytetu Jagiellońskiego na Facebooku