Spodobało Ci się?
Zadanie było proste - wystarczyło puścić wodze fantazji i zacząć rysować. Potem rysunki wysłać na konkurs i tylko czekać na rozwiązanie. To część kampanii Soft Toys for Education (w wolnym tłumaczeniu: Pluszaki dla Edukacji).
Wytwory wyobraźni 10 finalistów zostały ''powołane do życia''. Na podstawie dzecięcych rysunków projektanci IKEA stworzyli prawdziwe zabawki, które będą sprzedawane na całym świecie. Za każdym razem, kiedy ktoś kupi zabawkę z nowej serii, dolar albo euro trafia na fundusz UNICEFU i Save the Children.
IKEA prowadzi tę akcję już od 12 lat, jednak w tym roku jest ona wyjątkowa właśnie, dlatego, że to dzieci zostały projektantami zabawek. Ciekawi, co z tego wyszło? Efekty można podziwiać tutaj:
IKEA fot. IKEA | Materiały promocyjne fot. IKEA | Materiały promocyjne
IKEA fot. IKEA | Materiały promocyjne fot. IKEA | Materiały promocyjne
IKEA fot. IKEA | Materiały promocyjne fot. IKEA | Materiały promocyjne
IKEA fot. IKEA | Materiały promocyjne fot. IKEA | Materiały promocyjne
IKEA fot. IKEA | Materiały promocyjne fot. IKEA | Materiały promocyjne
IKEA fot. IKEA | Materiały promocyjne fot. IKEA | Materiały promocyjne
IKEA fot. IKEA | Materiały promocyjne fot. IKEA | Materiały promocyjne
IKEA fot. IKEA | Materiały promocyjne fot. IKEA | Materiały promocyjne
Spodobało Ci się?