Spodobało Ci się?
Reklama już od pierwszej sekundy przykuwa uwagę. Przyzwyczajeni do różowych kolorów i uśmiechniętych dziewczynek, możemy być nieco zaskoczeni, że ta najnowsza, nie morduje oczu feerią różowych barw, kwiatków i słoneczek. Jednak nie to tak zainteresowało ponad 2 miliony osób, które już zdążyły obejrzeć spot reklamowy:
W najnowszej reklamie Barbie po raz pierwszy od 56 lat wystąpił chłopiec. Co więcej, okazuje się, że ten młody człowiek jest miniaturowym sobowtórem dyrektora kreatywnego Moschino, Jeremiego Scotta.
Lalka, którą reklamuje to oczywiście ''Moschino Barbie'', która powstała w wyniku współpracy między firmą Mattel, a włoskim domem mody. Choć nie jest to zabawka, którą może mieć każde dziecko, to wyprzedała się na pniu. Według portalu Vogue.com jej cena na eBayu to prawie 800$. Co więcej, nie tylko Barbie może nosić kreacje widoczne na spocie. Moschino wypuściło również jej kolekcję w ''dorosłych'' rozmiarach.
Chłopiec z blond irokezem bawi się lalką z dwiema innymi dziewczynkami. Doskonale radzi sobie z tym zadaniem. Podaje lalce torebkę, odbiera jej telefon. Zwyczajna sprawa. Wielu ludzi jest tym faktem zachwyconych.
Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika Moschino (@moschino) 17 Lis, 2015 o 7:44 PST
Firmy Mattel i Moschino w końcu pokazały to, o czym wiedzą wszyscy, ale dziwnym trafem nie mówią o tym na głos. Otóż tak, chłopcy też bawią się lalkami. I nie ma w tym zupełnie nic dziwnego ani złego.
Pamiętasz jakie zabawy królowały na podwórku za młodu? Rozwiąż nasz quiz i sprawdź, co pamiętasz z dzieciństwa: