Znana sieć handlowa wykorzystała sukces 'powieści' DecoMorreno. Ich ruch jest kapitalny

Jak wiadomo, reklama jest dźwignią handlu, a w potrzebach klientów trzeba się dobrze orientować.

Spodobało Ci się?

W ciągu ostatnich dni jest bardzo głośno o Cacao DecoMorreno . Wszystko za sprawą bardzo udanego żartu kobiety, która zwróciła uwagę na to, że pudełko tego specjału wygląda zupełnie niczym okładka książki, zaś sama nazwa brzmi niczym nazwisko tajemniczego latynoamerykańskiego autora.

Post ze zdjęciem pudełka i pytaniem ''Witam, czy zna ktoś może więcej książek tego autora?'' zdobył tak dużą popularność w sieci, że ktoś nawet stworzył fikcyjne streszczenie powieści na serwisie Lubię czytać, a użytkownicy zaczęli dodawać swoje recenzje tej enigmatycznej powieści. Możecie je przeczytać tutaj . Powieść też szybko awansowała w rankingu najpopularniejszych wśród użytkowników książek i obecnie zajmuje 4. pozycję .

Tę nagłą popularność tego pysznego produktu spożywczego postanowiła wykorzystać znana sieć handlowa Piotr i Paweł. Na swoim oficjalnym profilu na Facebooku umieścili zdjęcie najnowszej promocji dostępnej w sieci ich sklepów. Wszystkich wielbicieli kakao zapraszają po ten specjał do... działu z książkami:

Musimy przyznać, że to bardzo sprytny ruch. Jak pewnie zauważyliście, jest nawet wydanie kieszonkowe!

Zobacz wideo