Kupiłeś alkohol i jest niesmaczny? Biedronka ma na to radę

Koneser whiskey kupił swój ulubiony trunek w Biedronce, jednak nie był zadowolony z inwestycji. Zaczął szukać informacji, czy może zwrócić alkohol do sklepu.

Popularne w Polsce sieci sklepów bardzo często oferują promocje obejmujące o wiele droższy na co dzień alkohol. Mało kto jest w stanie wyczuć, czy faktycznie w butelce znajduje się ten trunek, który sugeruje etykieta. 

Tym razem jednak trafiło na konesera, który smak swojej ulubionej whiskey zna doskonale. Po nieudanych zakupach w jednym z dyskontów, postanowił poradzić się Gazety Wyborczej, co może zrobić, jeśli jego ulubiony alkohol nie smakuje tak, jak powinien.

- Ostatnio w sklepie Biedronka kupiłem jedną z popularnych whisky. Niestety, kiedy skosztowałem jej w domu, okazała się wątpliwej jakości. Czy mogę alkohol zwrócić do sklepu? - zapytał czytelnik "Gazety Wyborczej".

Dziennikarze postanowili poprosić o informacje na ten temat biuro prasowe Biedronki.  Reprezentant Jeronimo Martins Polska S.A. odpowiedział, że smak to sprawa subiektywna i bardzo trudno na ten temat dyskutować.

Jednak każdy niezadowolony z zakupów klient może dokonać reklamacji we wszystkich placówkach należących do sieci. W najgorszym wypadku nie zostanie ona uwzględniona.

Co więcej, dziennikarze Wyborczej przedstawili sytuację także polskiemu dystrybutorowi nieszczęsnej whiskey. Marka odpowiedziała, że zależy jej na reputacji i każdy niezadowolony klient może odesłać do nich butelkę trefnego alkoholu, który będzie odpowiednio zbadany i zastąpiony nowym.

Więcej o: