Lody w reklamach są takie piękne, bo to nie lody. Wypieczone bułki też kryją sekret

Reklamy kuszą nas kolorami, dźwiękami, a jedzenie prezentowane przez pięknych ludzi zachęca perfekcyjnym wyglądem. Jednak nad tym, aby potrawy były tak apetycznie pracuje godzinami wiele osób.

Najczęstsze oszustwa w reklamach pojawiają się w przypadku promowania jedzenia. Głód odczuwa każdy, dlatego grupa odbiorców takich spotów jest ogromna. Poza tym duża jest też konkurencja, dlatego twórcy reklam stają na rzęsach, aby idealnie zaprezentować swój produkt. 

Jakie sztuczki stosują? To te najpopularniejsze:

1. Pasta do butów na pieczywie

Bułeczki, rogale, pączki - aby miały idealny kolor i pięknie lśniły, twórcy reklam smarują je... pastą do butów

2. Ziemniaki a nie lody 

Idealne kulki lodów w reklamach to tak naprawdę zwykłe puree.

3. Lakier do włosów na owocach 

Aby owoce i warzywa zawsze wyglądały na świeże i soczyste, psika się je pokaźną ilością lakieru do włosów.

4. Klej zamiast mleka 

Płatki w reklamach zawsze unoszą się na powierzchni mleka i prezentują znakomicie. Jest na to prosty sposób. Zamiast białego płynu prosto od krowy, twórcy reklam leją do misek...klej. 

5. Papier toaletowy w kurczaku 

Piękny, perfekcyjnie wypieczony, pełny kurczak to także iluzja. Żeby wyglądał idealnie, wypycha się go papierem toaletowym.

6. Olej silnikowy na naleśniku 

Błyszczące od miodu lub syropu klonowego naleśniki to także kłamstwo. Przysmak bardzo szybko wchłania płyny i wygląda nieatrakcyjnie. Żeby temu zapobiec, na produkty leje się olej silnikowy. 

7. Szminka na truskawkach 

Ulubiony kosmetyk kobiet wykorzystuje się do "doczerwienienia" truskawek. Dlatego zawsze wyglądają na świeże i dojrzałe.

8. Dezodorant udaje szron 

Jak donosi viralka.pl, reklamy napojów często ukazują płyn w szklance pełnej perfekcyjnych kostek lodu pokrytej delikatnym szronem. Kostki zwykle są plastikowe, a szron uzyskany za pomocą dezodorantu.

Zaskoczeni?

Włosi testują polskie mrożone pizze. "Głodny na pustyni zjadłbym taką pizzę"

Więcej o: