Polska reklama rozbawiła widzów. Chcą ją oglądać i żywo komentują

Zwykle reklamy nas tylko irytują. Jednak kreatywnym twórcom tego spotu, udało się rozbawić i zainteresować produktem wielu widzów.

Żyjemy w świecie pełnym reklam. Lokowania produktów od dawna są obecne nawet w naszych ulubionych serialach. Spoty przerywają nam oglądanie filmów, a ogromne billboardy spotykamy na rogu niemal każdej ulicy. Trudno się dziwić, że nadmiar reklam sprawił, że nie kojarzą nam się dobrze i zwykle tylko nas denerwują.

Jednak nawet pośród tendencyjnych spotów i nudnych plakatów znajdą się perełki. Jest nią np. reklama nanomax - środka do czyszczenia kominków, która od razu przypadła do gustu widzom.

W nagraniu występuje mężczyzna, który siedzi przed kominkiem i zastanawia się, jak uniknąć jego kłopotliwego czyszczenia. Właśnie w tym momencie pada żart i trafione nawiązanie do popularnego w internecie od lat mema.

Jeżeli w kominku nigdy nie zgaśnie, nie będę musiał go czyścić - Paulo Coelho - stwierdza zadowolony z siebie mężczyzna.

Paulo CoelhoPaulo Coelho Źródło własne

 

Jednak o wiele rozsądniejsze rozwiązanie problemu podsuwa mężczyźnie on sam... z przyszłości. Przynosi sobie środek i informuje swoją starą wersję, że nanomax jest hitem docenionym zdecydowanie zbyt późno. 

Pod reklamą posypały się pozytywne komentarze zadowolonych widzów, którzy chwalą zarówno spot, jak i sam produkt.

Fajna,  kreatywna reklama i do tego zabawna
Epickie
Super reklama

A Wam, jak się podoba?

Drodzy Czytelnicy!

Wasz głos jest dla nas bardzo ważny - piszcie do nas na adres buzz_redakcja@gazeta.pl.

Czekamy na Wasze listy - Redakcja Buzz.gazeta.pl

Energia z natury - kto by pomyślał, że rośliny mogą posłużyć za ładowarki

Więcej o: