Żyjemy w świecie pełnym reklam. Lokowania produktów od dawna są obecne nawet w naszych ulubionych serialach. Spoty przerywają nam oglądanie filmów, a ogromne billboardy spotykamy na rogu niemal każdej ulicy. Trudno się dziwić, że nadmiar reklam sprawił, że nie kojarzą nam się dobrze i zwykle tylko nas denerwują.
Jednak nawet pośród tendencyjnych spotów i nudnych plakatów znajdą się perełki. Jest nią np. reklama nanomax - środka do czyszczenia kominków, która od razu przypadła do gustu widzom.
W nagraniu występuje mężczyzna, który siedzi przed kominkiem i zastanawia się, jak uniknąć jego kłopotliwego czyszczenia. Właśnie w tym momencie pada żart i trafione nawiązanie do popularnego w internecie od lat mema.
Jeżeli w kominku nigdy nie zgaśnie, nie będę musiał go czyścić - Paulo Coelho - stwierdza zadowolony z siebie mężczyzna.
Paulo Coelho Źródło własne
Jednak o wiele rozsądniejsze rozwiązanie problemu podsuwa mężczyźnie on sam... z przyszłości. Przynosi sobie środek i informuje swoją starą wersję, że nanomax jest hitem docenionym zdecydowanie zbyt późno.
Pod reklamą posypały się pozytywne komentarze zadowolonych widzów, którzy chwalą zarówno spot, jak i sam produkt.
Fajna, kreatywna reklama i do tego zabawna
Epickie
Super reklama
A Wam, jak się podoba?
Drodzy Czytelnicy!
Wasz głos jest dla nas bardzo ważny - piszcie do nas na adres buzz_redakcja@gazeta.pl.
Czekamy na Wasze listy - Redakcja Buzz.gazeta.pl