Showmax znika, HBO GO stawia na kreatywny marketing. "Show must go on"

W walce o nowych klientów HBO postawiło na kreatywność i poczucie humoru. Wszystko po to, aby przechwycić klientów Showmaxa. Czy to się uda?

Już za kilka dni z polskiej części internetu zniknie portal Showmax - jedna z największych platform z serialami i filmami online. Choć wydawało się, że TVP pokusi się o przejęcie tego portalu, ostatecznie nic z tego nie wyszło. Na chwilę obecną wiemy tylko tyle, że wraz z początkiem lutego życie Showmaxa w obecnej formie kończy się.

HBO walczy o klientów Showmaxa. Kreatywnie i z humorem

Pewne jest to, że znaczna część użytkowników Showmaxa będzie szukać innego portalu, który zaoferuje im rozrywkę na podobnym lub wyższym poziomie. Najbardziej prawdopodobne jest to, że przejdą oni do Netflixa lub do HBO GO. Ta druga platforma, która wciąż nie cieszy się największą popularnością wśród polskich widzów, postanowiła postawić na prosty, ale kreatywny marketing, który pozwoli jej przechwycić niedługo już byłych użytkowników Showmaxa.

"The show must go on. Rozrywka nigdy się nie kończy" - tak brzmi nowe hasło reklamowe HBO GO. To oczywiste nawiązanie do sytuacji Showmaxa i jego nazwy. Żeby plakat reklamowy miał jeszcze lepszy efekt, HBO GO wykorzystało krój pisma i kolory, które do tej pory kojarzyły się jednoznacznie z logo Showmaxa.

Powyższą grafiką HBO GO zachęca internautów do tego, aby wypróbowali tę platformę przez jeden miesiąc za darmo. Entuzjastyczne komentarze pozwalają wierzyć, że HBO osiągnie swój cel, a część byłych użytkowników Showmaxa zostanie z nową platformą na dłużej. 

Więcej o: