Jak zasnąć w dwie minuty? Ten sposób wykorzystywany w armii pomoże skutecznie zwalczyć bezsenność

Ciężki dzień w pracy, w domu, przy dzieciach, przy tym masa stresów... A sen to tylko odległe marzenie. Okazuje się, że gdy nadejdzie już czas na upragniony wypoczynek, to ze zmęczenia ciężko jest zapaść w objęcia Morfeusza. Jak zasnąć w dwie minuty? Przedstawiamy sposób, który stosowany jest z powodzeniem w wojsku!

Gdy jesteśmy bardzo zmęczeni, zasypianie przedłuża się w czasie. Bywa to denerwujące, bo nie możemy się odprężyć, zaczynamy się wiercić, rozmyślać o minionym dniu... Okazuje się, że istnieje sposób wykorzystywany w armii, dzięki któremu zaśnięcie w zaledwie dwie minuty jest możliwe!

Zobacz wideo Czy Polska powinna być największą siłą pancerną w Europie?

Domowe sposoby na mszyce (zdj. ilustracyjne)Domowe sposoby na mszyce. Pomogą produkty, które masz w swojej kuchni

Jak zasnąć w dwie minuty? Żołnierze udowadniają, że to możliwe!

Ta metoda stosowana jest z powodzeniem już od jakiegoś czasu, a jej wyćwiczenie zajmuje około sześciu tygodni. Zaledwie dwie minuty to czas, jak potrzebują żołnierze, żeby zapaść w sen. Jak to działa?

Po pierwsze, należy zamknąć oczy i rozluźnić twarz. Gdy to nam się uda, drugim krokiem jest opuszczenie ramion najniżej, jak się da. Nie można przy tym zapomnieć o głębokich oddechach. Następnie czas na zrelaksowanie nóg — rozluźniaj mięśnie, zaczynając od ud, a kończąc na stopach. Ostatnim, najważniejszym i prawdopodobnie najtrudniejszym krokiem jest zapomnienie o przykrościach, które spotkały nas w ciągu dnia. Jeśli chcemy szybko zasnąć, nie możemy skupiać się na negatywnych emocjach. Takie myśli powodują napięcie się mięśni, które wcześniej próbowaliśmy rozluźnić. 

Monety PRLTe monety z PRL są warte fortunę. Jedna kosztowała aż 195 tysięcy zł!

Sposoby na poprawienie jakości naszego snu

Chcąc poprawić jakość snu, należy przede wszystkim często wietrzyć pomieszczenia sypialniane. Warto odłożyć urządzenia, takie jak telewizor, komputer i telefon — światło które wydzielają, może rozpraszać i rozbudzać. Z pewnością w rozluźnieniu pomoże relaksacyjna kąpiel przed snem z olejkami, które powinny działać na organizm odprężająco. Nie należy też objadać się na noc, gdyż ciało będzie za bardzo skupione na trawieniu, przez co trudniej będzie mu zasnąć.

Więcej o: