SaferSex4Seniors przyjęli, że z poważnymi problemami najlepiej walczyć śmiechem. Do używania kondomów zachęcają filmem, który niewiele ma wspólnego z uświadamianiem o możliwych przykrych konsekwencjach seksu.
Reklama wywołała w Stanach oburzenie. Wskazywano, że wcale nie promuje sprawy, którą powinna się zajmować. Zamiast tego raczej pomaga o niej zapomnieć.
- Myślę, że to wygląda raczej jak naśmiewanie się z seniorów niż edukowanie ich - skomentował Akila Gibbs, dyrektor Centrum Seniorów Pasadena.
Autorzy reklamy bronią się, tłumacząc, że skorzystali ze ''strategii humorystycznej z dodatkiem szoku''. Strategia na pewno bardzo skuteczna - o reklamie zrobiło się głośno. W tak delikatnej materii liczy się jednak nie tylko skuteczność, ale i styl.
Najgorsza (polska!) reklama prezerwatyw w historii. Nie oglądaj [WIDEO 18+] >>