Od niedawna na pólkach rosyjskich sklepów monopolowych można zobaczyć "damską" wersję mocnego trunku .
- Kobiety powinny mieć swój własny napój. Mamy już w Moskwie różowe taksówki i lekkie papierosy. Czas na wódkę! - stwierdził Volodin w jednym z wywiadów.
Jak widać po pierwszych reakcjach Rosjanek "Damskaja" może przynieść pomysłodawcy spore zyski. Zwłaszcza, że roczna wartość sprzedaży wódki w Rosji wynosi około 15 miliardów dolarów.
- Miałam imprezę z koleżankami i postanowiłam ją kupić ze względu na wygląd butelki - powiedziała agencji Reuters 20-letnia Olga.
Jednak nie tylko kształt butelki ma tutaj znaczenie. Volodina zapewnia, że jego wódka jest "nie szkodzi bardziej niż czekolada" . Reklamuje produkt, jako przeznaczony do spożywania razem z sałatką.
Rosyjscy lekarze są zaniepokojeni, tym bardziej, że od dłuższego czasu obserwują stały wzrost liczby anonimowych alkoholików wśród przedstawicielek płci pięknej...