Wapń zawarty w mleku może łagodzić uciążliwe symptomy PMS (zespół napięcia przedmiesiączkowego). Ta informacja sprawiła, że w głowach pracowników organizacji California Milk Processor Board, znanej ze swoich kampanii "Got milk?", narodziła się nowa koncepcja.
Bohaterami trwającej kampanii są mężczyźni, którzy przynoszą swoim żonom czy dziewczynom mleko, aby jakoś przejść trudny comiesięczny czas. Problem w tym, że to właśnie panowie, a nie panie przedstawieni są jako najwięksi poszkodowani przez Matkę Naturę. W internecie zawrzało.
- Naszym celem nie było obrażanie. Nie chcieliśmy się śmiać z kobiet, tylko z mężczyzn i tego, jak są bezradni, kiedy w grę wchodzą emocje. Cały żart zbudowany jest wokół tego - zarzeka się Steve James z California Milk Processor Board.
Zabawna czy seksistowska?
Skromne początki. 6 reklam z później sławnymi aktorami >>
Najgorsza (polska!) reklama prezerwatyw w historii. Nie oglądaj [WIDEO 18+] >>