Kontrowersyjna kampania. Twoja kobieta ma PMS? Kup jej mleko! [ZDJĘCIA]

Miało być śmieszne, ale jak to zazwyczaj bywa ktoś poczuł się urażony. Tym razem kobietom nie przypadła nowa kampania zachęcająca do picia mleka.

Wapń zawarty w mleku może łagodzić uciążliwe symptomy PMS (zespół napięcia przedmiesiączkowego). Ta informacja sprawiła, że w głowach pracowników organizacji California Milk Processor Board, znanej ze swoich kampanii "Got milk?", narodziła się nowa koncepcja.

ZOBACZ ZDJĘCIA Z KAMPANII >>>

Bohaterami trwającej kampanii są mężczyźni, którzy przynoszą swoim żonom czy dziewczynom mleko, aby jakoś przejść trudny comiesięczny czas. Problem w tym, że to właśnie panowie, a nie panie przedstawieni są jako najwięksi poszkodowani przez Matkę Naturę. W internecie zawrzało.

- Naszym celem nie było obrażanie. Nie chcieliśmy się śmiać z kobiet, tylko z mężczyzn i tego, jak są bezradni, kiedy w grę wchodzą emocje. Cały żart zbudowany jest wokół tego - zarzeka się Steve James z California Milk Processor Board.

Zabawna czy seksistowska?

Skromne początki. 6 reklam z później sławnymi aktorami >>

Najgorsza (polska!) reklama prezerwatyw w historii. Nie oglądaj [WIDEO 18+] >>

Więcej o: