W dobie Internetu kto chce się zareklamować i zdobyć sympatię ludzi musi walczyć o internautów. Telewizja Fox wpadła na świetny pomysł. Aby wywalczyć większą oglądalność, władze Fox zdecydowały o wykorzystaniu popularnego serwisu Youtube. Jak?
Plan jest bardzo prosty. W trakcie porannego programu telewizji, w środku rozmowy o problemach z alkoholem na ekranie nagle ukazało się... zdjęcie kota, siedzącego przy misce pełnej makaronu . Po krótkiej chwili śmieszne zdjęcie zniknęło. Nikt z prowadzących nie wytłumaczył śmiesznego incydentu . Czy to wpadka? Najwyraźniej tak uznali Internauci i dziennikarze prowadzący programy o wpadkach kolegów z innych stacji. Fragment programu, w którym pojawia się tajemniczy kot, błyskawicznie pojawił się w internecie.
Od tego kariera "Kota spaghetti" była zawrotna. W sieci pojawiły się tapety na telefony , animacje, gry i nawet ubrania luźno nawiązujące do sympatycznego kociaka . Nikt jednak nie zdawał sobie sprawy, że najprawdopodobniej telewizja Fox dokładnie na to liczyła...
Dlaczego? Władze znanej telewizji w końcu wypowiedziały się w tej sprawie. Okazuje się, że kot to po prostu znany nam sygnał, cenzurujący przekleństwa i nieodpowiednie wypowiedzi pojawiające się w programach telewizji!
- To nasz nowy zagłuszacz niecenzuralnych wypowiedzi . Na pewno zobaczycie tego więcej w przyszłości - powiedziała rzeczniczka prasowa telewizji.
Fox więc zapewniła sobie popularność w Internecie i rozpoznawalny znak kojarzyny z jej programem. Musimy przyznać, że cała akcja to świetny pomysł na darmową reklamę ...
ZOBACZ KONIECZNIE:
Dramatyczny kot - świetne wideo tylko dla ludzi o mocnych nerwach!
Rocky może się schować przy tym kociaku, to prawdziwy bokser!
Papierowa zebra uciekła z ZOO raniąc pracowników. Jak to możliwe?
Zrób Deser na wakacje! Wyślij nam śmieszne wakacyjne zdjęcia, dowcipy i dziwaczne nazwy miejscowości. Napisz na deser_na_wakacje@gazeta.pl i weź udział w naszym letnim plebiscycie.