Ranking: Najdziwniejsze prośby gości hotelowych

Pracownicy hoteli muszą czasami spełniać naprawdę dziwne prośby...  

Światowa sieć hoteli Best Western opublikowała listę najdziwniejszych żądań swoich gości. Sztuczna szczęka czy mleko matki to tylko niektóre z nich. Ale czego nie robi się dla klientów? Nawet jeśli ich wymagania są... nietypowe.

Turysta nocujący w hotelu w Barnsley w hrabstwie South Yorkshire był bardzo niezadowolony z opalenizny - poprosił kierownika hotelu o peeling solny całego ciała. Inny, zanim zdecydował się na rezerwację, chciał poznać dokładne wymiary wzorów na hotelowym dywanie.

Głodny klient to niezadowolony klient - trzeba go nakarmić. Nawet jeśli o 4 rano zażąda posiłku złożonego z trzech dań, a na śniadanie weselne zamówi ser, krakersy i frytki. - Niewiele jest próśb, których spełnienie przekracza nasze możliwości. Jesteśmy w stanie poradzić sobie ze wszystkim - w granicach prawa, oczywiście - zapewnia Ray Mortlock z Best Western.

SPRAWDŹ TEŻ:

Szklane oko albo dziecko - co goście zostawili w hotelach w 2007 roku?

Najgłupsze pytania turystów: Ile tu jest cegieł?

Więcej o: