Okazuje się, że PZPN był także nominowany w dwóch głównych kategoriach - Strategia Marki (za całościowy koncept uporządkowania i odświeżenia identyfikacji wizualnej związku), oraz Najlepszy Program Lojalnościowy (za stworzenie oficjalnego klubu kibica reprezentacji).
Cieszy, gdy nasi chłopcy wracają z zagranicy z rękami pełnymi nagród. Dla Grzegorza Laty - uznanego piłkarza - to pewnie żadna nowość. Pytanie tylko, jakimi kryteriami przy przyznawaniu wyróżnienia kierowali się jurorzy z UEFA?
Piotr Gołos, dyrektor Departamentu Spraw Zagranicznych Marketingu i PR PZPN skomentował to następująco:
Wyróżnienie w konkursie organizowanym przez tak ważną w świecie marketingu sportowego markę odbieramy jako wyraz poparcia dla obranego przez nas strategicznego kierunku działań.
Nie da się ukryć, że za sprawą działań PZPN organizacja ta awansowała do ścisłej czołówki najbardziej rozpoznawanych przez Polaków. Pytanie tylko, czy powinno się za to przyznawać jakiekolwiek nagrody...?
Jeżeli tak, proponujemy dodatkowe kategorie: Najlepsza Akcja Promocyjna Godła Narodowego oraz Najlepsza Viralowa Akcja PR-owa Prezesa. Jesteśmy pewni, że PZPN byłby w nich absolutnie bezkonkurencyjny.